BLOGG?

jaha, då var man tvungen att skriva ngt hära eftersom att syrran skaffa en sån hära blogg till mig.  Hon tyckte att jag behövde skriva av mig (?) . haha, nej men hon tycker tydligen att jag kommer med bra saker som andra borde ta del av, typ skämt :S menmen, vet ej om jag kommer sitta här framför burken och skriva varje dag men jag kan ju alltid försöka vara uppdaterad. Många i min klass är ju trogna bloggare så då kan ju de dela med sig av sina "blogg-erfarenheter" till mig och hjälpa mig när jag har det svårt (haha!) .

jaja, ska inte börja första inlägget med en massa strunt-prat utan tänkte berätta lite om dagen :D
inte för att den heller har varit så himla intressant men det är ju alltid en början på mitt bloggande.

det börjar med att min gamla klasskompis alice skickar ett sms till mig klockan nio på morgonen, hon skriver absolut inget vettigt (tror jag?) utan väcker både mig och marcus. jag blir genast pigg och hungrig och går upp för att ta ngt att äta...men jag hittar inget så jag går tillbaka och lägger mig i sängen. marcus somnar om och jag tillbringar två timmar framför tv:n alldelles själv.

efter att jag tittat på bl.a. oprah och blivit inmatad med massa onödig information från tv-shop så vaknar äntligen min älsklingspöjk. han är lika snygg (höhö) i håret som vanligt och ger mig en sån där trött blick som visar att han inte är helt vaken. men efter ett tag vaknar han till riktigt ordentligt och får för sig att göra fattiga riddare till frukost/lunch (brunch?). det blir riktigt bra och jag springer ner till affären och köper lite glass till efterätt. 

dagen blir lång och vi gör inget vettigt på nästan hela dagen,  okej det blir en hel del mys, en lång dusch och vattenkrig men annars inget vettigt om man nu kan räkna dom där saker till vettiga. sedan så blir det dags för mig att åka hem och köks åker iväg till sin (fotbolls) träning.

och juste!, innan jag går så bråkar vi lite om vem som ska ta godiset som han köpt till mig. jag vill inte ha det men han envisas med att ge det till mig, så han kastar det efter mig nerför trappuppgången. och om det inte vore för en byggarbetare som kom ivägen när marcus skulle kasta så skulle jag ha fått godiset med mig, hahahah synd om honom! :D   

menmen, dagen slutar med att jag äter gott hemma med rolle, alfred, mamma och elvira. sedan kommer pappa och hämtar alfred,  och jag, mamma, rolle och elvira sätter oss vid köksbordet och spelar kort, riktigt skojsigt! :D
jag förlorar såklart eftersom att jag inte fattar ngt och rolle vinner ganska lätt men det behöver vi inte prata om :P

just nu när jag har skrivit en jättelång text som jag aldrig någonsin kommer att orka göra igen, så väntar jag på min kära pojkvän som ska komma snart. imorgon blire bio med marcus, jocke och rebecca...vet inte riktigt vad vi ska se men hoppas fan att det är ngt bra för jag och marcus skippa kenny starfighter med mamma och dom bara för att vara lite schyssta mot rebecca och jocke :)

menmen, nu måste jag gå och gurgla lite vatten med salt för jag har JÄVLIGT ont i halsen och det vill man ju inte ha! :D får se om jag lyckas komma ihåg imorgon att jag har den hära bloggen, haha ;P

Hörs imorgon, om en vecka, om en månad eller om några år då ;) GOOD NIGHT and also what we are saying in Sweden "puss i ljumsken"  !!

Kommentarer
Postat av: em

nästan ett A4 :P

2009-04-17 @ 10:47:50
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0