ooopps!

ojdå, glömde skriva igår :) menmen, sa ju att jag skulle glömma att jag hade den hära bloggen . men elvira fixa iaf till den igår, värsta braiga låten haha! :D jag har varit med min älsklingspojke hela påsken, vi har väl inte gjort så himlans mkt. eller jo kollat på bio med rebecca och jocke men det är typ allt. vi såg "män som hatar kvinnor". den var asbra men äcklig och läskig! men jag rekommenderar att se den! gjort bort oss för marcus mormor har vi också men det är inget jag vill berätta :P sen har vi ätit middag hos hans mormor och morfar också :D menmen, jag blev överlycklig igår när jag fick reda på att vi var lediga idag med, men det ska ändå bli kul att komma till skolan, jaja nu ska jag inte skriva så jäklans mkt mer tråkigt. hörs kanske imorgon, SEEEEEEEEEE YAAAA!! karlsson in my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0