SM-brons

i helgen så spela vi U-21 SM i Gislaved, det gick väl bra, vi kom trea :) (Jippiee!)
 busschauffören som körde vår buss var säääääämst så vi kom hem klockan 3 på natten när vi egentligen skulle komma hem vid typ 1. menmen, vad ska man göra liksom, jag ville inte direkt köra.... ;P

men nästa helg så är det U-19 och då jäklans ska vi vinna :D
sen så är säsongen slut helt, ska bli skitskönt att få vila lite, menmen trevligt men ändå onödigt jag skriver nu, haha

ikväll så får jag förhoppningsvis träffa min älsklingspöjk :)

menmen, ska ta ngt att keeeka nu och sen så blir hemtenta att skriva (wuuuuhuuu)


vårat lag (jag ser hemsk ut, fick sätta panik-sätta-upp håret ;P)

PUSSIS!! <3

Kommentarer
Postat av: Linnie

GRATTIS :D

saknar dig i skolan, puss <3

2009-04-27 @ 15:13:13
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: em

ååh grattis till vinsten hörru! :D



svar: tack så mycket, det var fruktansvärt svårt att vinna vattenprovet :( simmade tantsim..

2009-04-27 @ 20:39:50
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0