en dag

hej i stugan, idag så var det skola igen. vi började med matte och det gick hyffsat snabbt. sedan var det dags för idrott och orientering, jag gillar verkligen inte det! men jag fick traska ut i skogen och göra mitt bästa, och jag som är halvt sjuk också. så jag såg ut som en tomat i fejjan när jag kom tillbaka, jippiee...
sedan var det lunch och sen samhälle och det var ganska intressant för en gång skull, vi prata om.....ehm pinsamt läge men jag kommer inte på det just nu....;P

menmen, sen efter skolan så drog jag, linn och magda till täby. linn drog typ direkt och sen var det bara jag och magda kvar. hon träffa några polare och jag hänka på. sedan drog vi till tåget och där träffa jag moa, issa och den bästa på hela jorden <3. jag åkte med honom hem en stund innan mamma kom och hämta mig. var det dags för utvecklingssamtal, så tillbaka till skolan. susanne sa mkt (många?) bra saker :D sedan åkte jag och mamma till willys.
nu är jag hemma och ska precis käka med rolle och mamma.

får se om jag bloggar lite senare ikväll, har inget annat bättre för mig.

PUSSOHEJ! <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men hejsan, Olle! :D:D:D:D:D:D

2009-04-15 @ 19:52:46
URL: http://minimumwage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0