:)

jag pratade igår med marcus och issa så nu mår jag mkt bättre! :)

idag hade vi indviduella val och jag hade först grafisk kommunikation och sen kommunikation. det var faktiskt ganska intressant på kommunikation, lärde mig en hel del. vi har en bra lärare också vilket är bra eftersom att lektionen är tre timmar lång! menmen, ska inte klaga det var ju jag själv som valde det ;P

just nu sitter jag och fixar en tavla med massa bilder på mig o marcus. han ska få den av mig lite senare, det blir en överraskning när han kommer hem från träningen. hoppas han blir gladis :)

imorgon har vi matte, klassråd, historia och filmkunskap :) vi slutar tjugo i tre så det är inte så långt (;

men nu ska jag fortsätta med tavlan. stolt över mig själv som bloggar lite, hihi .

puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

synd att tavlan gick sönder i bilen, men vi kanske har fler ramar på vinden? Vi får kolla ikväll.... Puss Puss Älskar dig.

2009-09-01 @ 13:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0