tjohopp

jag hatar att vara ensam, det är de värsta jag vet. sitter hemma och väntar på att mamma, rolle och alfred ska komma hem. de är på poolparty hos några kompisar. marcus är hos en kompis också, elvira är på fest och så jag, här hemma helt själv :/

man får alltid igång tankarna när man är själv, man kan tänka mkt bättre. det kan både vara smarta och positiva saker men också dålig saker som gör en ledsen eller orolig.

men får hoppas på att mamma och dom kommer snart, vill ju sova också.
imorgon ska jag och marcus till täby en stund och senare har marcus match :)

jaja, ska inte skriva så mkt mera...dels för att ingen typ läser detta och dels för att jag inte pallar skriva mera.

måste skriva allt jag gjort i sommar, om jag pallar ;P men det blir en annan gång..

PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: Elin

jag läser så sluta inte

2009-08-30 @ 18:22:42
URL: http://honungselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0