happy birthday to me

Hade fullt upp igår så glömde att skriva att jag fyllde år :D

hade gäster som aldrig ville gå hem, haha men det var trevligt!
har jätte mkt plugg som ska vara klart nästa vecka, så måste jobba på som fan :(

älsklingen sov hos mig inatt och det var jättemysigt!
ska träffa han igen ikväll :) har träning också, och på söndag bär det av mot halmstad för match! :D
har faktiskt bott där tror det eller ej, i ett guuult hus..hahah. det var där jag slog ut min enda tand :( därför jag haft det så trångt i munnen där nere, och det är pga det jag valde att ha tandställning ner också :) hihi menmen intressant? svar nej.

nej nu ska jag plugga lite med katolska kyrkan och pesten, love it! nooot

ha en underbar dag gott folk!
peace out <3

Kommentarer
Postat av: em

GRATTIS igen :D:D:D:D:D:D:DD

2009-12-03 @ 11:00:04
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: ema

awesomeness

2009-12-03 @ 11:00:41
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0