fääääärdig

sådärja, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. men det blir bra så länge. pallar inte fixa :)

jag orkar inte skriva så mkt vad som har hänt dom senaste dagarna, men igår var jag på bio med marcus och hans två innebandykompisar. vi kollade på "baksmällan". den var asbra, rekomenderar att se den. skitrolig! :D

idag har jag inte gjort så mkt, ska ut snart och springa med älsklingen min. har varit så trött hela dagen att jag inte orkat göra så mkt. alfred och jag var hemma hela dagen själva, och det var inte alls roligt ska jag säga er. alfred var hur jobbig som helst och skicka meddelanden till massa av mina kontakter. bland annat till marcus och magda ;P

menmen, sista gången jag är hemma med honom. men jag antar att han var så rastlös att han var tvungen att reta mig, jaja barnsliga unge! ;P

när mamma kom hem så hade hon handlat soppa och färskt bröd. ska ta och äta lite nu tänkte jag innan det är dags för springning (löpning?) :D

har lagt in nåra braiga låtar också, hoppas att ni gillar dom.

juste, satt och kolla igenom bilder på datan. hittade några finfina bilder på min kära mor när hon och en kompis till henne var  "modeller för en dag".




snygg hon är :)

PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: Elvira

a, du vet, dem brukar ju säga att jag är lik henne och du pappa host ;D

2009-06-22 @ 19:51:53
URL: http://wrejdh.blogg.se/
Postat av: joie

åh de vill jag också göra :D

2009-07-10 @ 23:19:19
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0