gaaaaalet tjock....

...man känner sig nu när man har varit hos farmor&farfar och firat midsommar ;P
åt en hel del kan jag säga, men det var gott iaf ;)

igår var jag med marcus i stan, vi åkte in hyffsat tidigt. vi åt lunch där och shoppade lite. det var inte planerat att jag skulle köpa ngt men han "tvingade" mig typ ;P haha nej men jag blev nöjd över köpen. bilder kommer kanske senare.

idag var vi som sagt hos farmor&farfar. vi gjorde bland annat femkamp och marcus vann och jag kom tvåa, wiiiie! :D

nu sitter vi hemma hos marcus, vi fundera på att dra till några kompisar till marcus men vet ej om det blir av. vi ska iaf äta jordgubbar nu :)

juste, jag saknar dig magda ! :) <3

8 dagar kvar till Kreta.


PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: Linniegirl

hahaha samma här! kommer inte äta på ett tag xD

miss u <3

2009-06-19 @ 23:46:04
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0