godmorgon (försökte skicka imorse)

sitter i vårat så kallat "datarum" med en chailatte som jag har gjort alldelles själv, *stolt* :D

igår var jag i stan med min käre kusin per och fredriks (min andre kusin) tjej fanny.
det var trevligt men ingen av oss hitta ngt, haha syyynd (;

jag ska kanske åka in till stan idag också, med per typ (:

måste köpa en bikini!

ikväll ska vi eventuellt ha en hejdåmiddag för rebecca som ska flytta till USA, snyyyft..
får se ifall vi hittar ngnstanns att vara, annars är det kööööört. :/

men ska gå och dricka min chailatte och ta ngt att äta, ha en bra dag! :)

fint väder är det ju också, måste vara ute idag..hmm..

PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0