isigt värre

i fredags hade vi idrottsdag (wuuuuhuuu) . vi var bara typ 8-9 pers där från våran klass så det blev lite jobbigt att köra brännboll men det funka iaf. jag vet inte riktigt hur det gick i matcherna men jag vet att om vi hade varit flera så skulle vi fått mycket mer poäng (några speciella regler) . MENMEN, taskigt att inte fler dök upp, jag offra mig även fast jag är sjuk! ;D haha

menmen, sen var det dags för alla att springa runt rönningesjön men jag, magda och frida (säkert några andra också) stack till bussen. jag och magda drog till täby och hade det myyyysigt ;P haha

magda tyckte att jag skulle köpa en ros till marcus att hänga runt hans hals när han tog studenten så jag köpte en :D

sedan var det dags för magda att åka hem och dags för mig att gå till ÅVA. innan det träffa jag moa, jocke, jb och felix som också skulle åka flak med marcus.

utsläppet gick asfort, fatta typ inte vad som hände, haha . helt plötsligt stod min käre pöjk där med massa krimskrams runt halsen och var skitglad :D
efter ett tag var det dags att åka FLAK ! jippieeee

min kusin var där också, och han börja med att stänka ner mig med öl, kul. haha men det var askul men väldigt kladdigt. alla frös typ förutom jag som hade varit smart att ta på mig två tjocktröjor. det gjorde väldans ont att få öl i ögonen, inte okej. jag och moa hoppa som två galningar där, eller det gjore väl alla. men det var väldans kul och vi letade som fan efter ölburkar med öl i (logiskt). vi åkte ett varv runt i täby området och sen stanna vi för kisspaus. då frös alla som bara den så ingen orkade åka ett varv till. så då ringde marcus efter hans morfar och vi fick stå och vänta i en halvtimme! ;O vi höll typ på att dö av kyla. kändes som om vi var med i typ Titanic eller ngt när Jack och Rose ligger i vattnet ;P det enda som värmde var pussar , haha .

men efter mycket skak och försök till att bli varm så kom marcus morfar tillslut. det var väldigt skönt att komma in i värmen .stank gjorde man också vilket var trevligt. sedan bar det hemåt och när vi kom hem tog vi av oss alla äckliga kläder och hoppa in i duschen. fyfan vad äckligt och kladdigt det var! men fan värt det. sedan var det bara att fixa i ordning sig och dra till mottagningen.

mottagningen var trevlig men jag var väldigt förkyld efter flaket så jag prata ju som en uppstoppad känguru med öronproppar i näsan eller ngt :S (?) jaja, jag "agerade" lekledare åt alla barn så jag blåste upp ballonger, spela piano, hade ballongkrig, gjorde alla olika slags ramsor m.m. så kul hade jag det! menmen, hoppas marcus hade det trevligt iaf. åt gjorde jag en väldans massa! ;P meloner <3

menmen, igår kolla jag sverige-danmark matchen med bland annat jocke och moa. marcus var inne och såg den live. sedan drog vi till några i marcus innebandy och spela biljard och snacka. sedan kom marcus och det var dags för mig att dra hem till honom. idag har jag varit med moa i stan hela dagen typ. det var trevligt men det enda vi köpte var typ mat och ringar ;P haha. men vi roade oss med att kolla på folk som uppträder på gatorna. det var fett läskigt en gång, för det var en robot som kom fram till oss och började hälsa, och han pussa moa :D haha sött

men sedan drog vi hem och nu sitter jag här hemma hos pappa. ska äta snart, har inte ätit på hela dagen, inte bra.
jaja, imorgon är det plugg. vet inte riktigt vad vi ska göra men susanne sa iaf att vi skulle ha vanliga lektioner om inget annat sägs :S men får se hur det blir, fika hela dagen kanske! haha

har ni hört talas om världens längsta blogginlägg? nu har ni iaf läst det, hihi


PUSS O KRAM!! <3

fan, skulle kanske ha lagt in några bilder, menmen. en annan gång

Kommentarer
Postat av: em

ojoj, tänk att jag har läst igenom heeeeela texten! :) men det verkar superkul ^^ jag kanske såg dig... tre lastbilar med åva elever åkte förbi mitt hus. :P

2009-06-07 @ 19:05:04
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0