jobbbbbbbigt

jaa, jobbigt var det idag när jag och marcus skulle springa. vi skulle springa 5 km och efter ett tag fick jag jävligt och då menar jag JÄVLIGT ont i vänster vaden, helt sjukt vad ont det gjorde. har aldrig varit med om det men marcus sa att det kan hända om man inte stretchar ordentligt när man har sprungit. dum som jag är så har jag glömt att göra det varje gång jag har sprungit, borde ju veta bättre ;P

menmen, så marcus fick dras med mig de sista 2,5 km, förlåt så mkt älskling. känner mig så dålig men vad ska man göra, kämpa så gott det gick. efter ett tag när vaden äntligen började släppa så fick jag andningsproblem som jag brukade få när jag spelade fotboll en gång i tiden. jag andas med munnen och tillslut får jag ingen luft. skitläskigt..man börjar gråta också :/
så då fick vi stanna och lyfta upp min armar så att jag skulle kunna andas ordentligt. sista kilometern sprang vi dock hela vägen in i "mål" och där stretchade vi ut ordentligt. det gjorde ont :/

sedan cykla vi hem, var för sig. och jag frös som fan på vägen hem..

jaja, ska inte klaga något mera, låter som en liten barnunge....fast det är jag ju ;P

så min dag har inte varit bra om jag säger så, eller jag har ju tur som har en underbar pojkvän som ställer upp när man behöver det. tack för det <3

men nu ska jag umgås lite med marcus och kolla fotbollmatchen mellan USA och Italien, det står just nu 2-1 till Italien. Go Italia :D eller USA? hmmm.....

jag hejar på den som vinner, smartast så.

Puss o godnatt ! (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0