KRETA

igår tälta jag med Cia och Magda. det var trevligt och mysigt att träffa dom. Linn kunde inte komma vilket var tråkigt ;(

idag var jag med Marcus och hans två kompisar på Skavlöten. det var skönt och kul :) fast jag brände mig :/

nu ska jag duscha och sen bär det av till Rebecca. ska ha en hejdå middag till henne. snyyyyyft...
men ska inte babbla en massa...ska fatta mig kort höhö

jag ska kanske träffa Marcus senare, får se hur det blir. men imorgon åker vi hemifrån klockan halv fem på morgonen, planet till Kreta går 07.05 tror jag och det ska bli så jäkla kul och roligt. 
kommer sakna många här hemma, framförallt Marcus men han kommer ju ner sen! :D
och då har vi 8 månader tillsammans, jag älskar dig älskling <3


SEEEEE YAAAAA, ha det så bra här hemma och spara lite sol till mig när jag kommer hem (a) <3

Kommentarer
Postat av: elin

ha det så kul på kreta! :D

2009-06-27 @ 20:03:55
URL: http://honungselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0