tjaaaaoooooooop

jag var i stan idag med per, det var trevligt och nu fick vi faktiskt saker gjort :)

vi åt, shoppa och var på toa :D haha

jag köpte en bikini, ett par shorts och en t-shirt till min käre pojkvän :)
per köpte en finfin tjocktröja och en klänning åt hans storebrorsas tjej.

så fick en del köpt, så nu blir väl mamma glad. jag är nöjd också

imorgon ska jag och Marcus åka in till stan (tredje gången den här veckan för mig). vi ska äta lunch och bara ha det mysigt. vi kom inte på ngt annat, så idérika är vi ;P haha
men det ska bli trevligt! känns som om det var evigheter sen vi sågs, men det var det ju inte jaja.

nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon, vi ska åka hyffsat tidigt..
jag måste tvätta håret imorgon för alla som vill veta och så måste jag komma ihåg att äta en LÄTT frukost. annars kommer jag inte vara hungrig när jag och M ska äta lunch. menmen, sluta skriva nu Olivia...

HÖRS DÅ ;) <3

Kommentarer
Postat av: Marcela & Mikaela

Hej fin blogg, gillar den övre bilden:) kan inte du lägga upp en bild på sakerna du köpte? ville köpa en bikini men har inte bestämt mig än:S

2009-06-18 @ 01:35:02
URL: http://systrarnad.blogg.se/
Postat av: em

fortsätt fortsätt! haha :D

2009-06-18 @ 02:12:16
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0