tjoohejsan

sitter hemma hos marcus (ovanligt) med en glass i handen ;P vi har precis duschat och innan det var vi ute och sprang.
det var inte lika jobbigt som det brukar vara faktiskt, utan gick ganska bra. mötte alfred och pappa påvägen, de var ute och cykla :)

idag har vi förresten varit och spelat frisbeegolf. det var jag, marcus, alfred och pappa. det var kul men ändå jobbigt, för man gick en hel del. inte bara för att man sköt frisbeen åt helvete utan för att banorna var som vanliga golfbanor, dvs långa ;P men jag klaga inte, det gav motion och var som sagt väldigt kul :)

efter det åkte vi och åt och sedan åkte vi hem till mamma. där spela vi schack haha ;)

sedan sprang jag och marcus, och nu sitter man här. glassen är uppäten och min pojke fixar i köket med typ köttbullar(?).
snart ska vi åka till marcus kompis, jonas, föräldrar (komplicerat?) haha
där ska vi eventuellt bada badtunna, får se hur det blir.

jaja, ska inte skriva en hel novell. men hörs då ;)

PUSSHEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0