tråkigt väder

hejhopp, i tisdags var vi hemma hos emma, tihi det rimmar! :D nörd jag är, men iaf det var väldans trevligt..
kvällen började med att jag, frida och isabelle tog tåget från vallentuna. påvägen plockade vi upp emilia och emily. vi åkte tillsammans ut till åkersberga där vi sedan bytte till buss mot Skärgårdsstad :D

efter en lååååång bussresa efter mkt kommenterande av alla olika bussstationers namn så kom äntligen Fritz Janssons väg, som också var slutstationen men inte fan visste vi det. så alla kastade sig på plingknappem och tryckte. folk måste ju tro vi var helt cp eller ngt..

när vi hade gått av så började vi gå en bit, sedan efter ett tag fick jag och emily för oss att vi skulle springa sista biten(?). v sprang som galningar och jobbigt men kul var det. sedan kom vi fram och hälsade på alla. emmas hus är verkligen jättefint! 

men iaf, vi fick lite dricka och satte oss och snacka lite. har jag sagt att det var trevligt? ;P haha
linn garva åt typ allt jag sa, tror att hon skämdes lite över mig eller ngt :S haha
men sedan var det dags att grilla..alla fick sin korv eller köttbit ganska fort medan jag fick vänta :/ emmas pappa grillade min kycklingsbit och den blev goooood :)

sedan var det dags för grillning av marshmallow som emilia hade tagit med sig. det gick bra för alla, och lite mindre bra för mig, såklart. emma-linn tog en bildserie på mig när jag åt. kan nog inte ha sett bra ut! ;P

efter det gick vi upp och chillade lite i soffan (; vi snacka en massa och gjorde en berättelse som var rolig :D
kanske kan lägga upp den senare :)

igår var jag med marcus typ hela dagen. vi vakna hyffsat tidigt och var vakna länge men vi åt inte eller fixade i ordning oss, vi bara "va". men efter ett tag tog jag intiativet att laga lite mat, det blev tunnbrödsrulle med korv och moooooos :D haha

marcus fick för sig att städa (?) vilket var duktigt av honom :) efter åkte vi hem till mig, eller åkte och åkte..vi rulla knappt fram på cykeln. marcus skjutsa mig och jag fick jäääääävligt ont i rumpan. kul var det iaf, garva typ hela vägen :)

sedan bytte jag om hemma och sedan var det dags för oss att bege oss till vallentunas IP (idrottsplats om ingen fatta det) för att springa. vi sprang 5 km och jag förbättra min tid sen sist. förut sprang jag på 40 min, nu sprang vi på 33 minuter, 14 sekunder och 4 hundradelar :D det blir ju en förbättring med 6 minuter, 85 sekunder och 6 hundradelar om jag inte räkna fel(?). det var bra tyckte jag, jag är stolt över mig själv även fast jag typ fick andnöd, kunde inte andas på slutet, var riktigt läskigt. menmen, nästa gång ska jag förbättra mig :D

senare åkte jag hem och gjorde sommarprogrammet för volleybollen, det var jobbigt och det kändes som om mina vader skulle gå sönder. menmen.. sedan köpte jag glass av glassbilen och efter det kolla jag på fotbollen tillsammans med mammas kille. det gick ju bra för sverige, 4-0 ! fast om de hade gjort ett till mål så skulle de ha gått om portugal, menmen bra att dom vann iaf.

marcus kom senare på kvällen vilket var mysigt. vi somna typ direkt och nu sitter man här, pojkvänslös (hmm?) och typ trött. borde sova lite, ska handla idag och kanske åka in till grönan.. får se hur det blir med det ..

JAJA, SEEE YA ! :D <3 

Kommentarer
Postat av: Linniegirl

HAHAHAH jag skäms inte över dig! Du är bara onaturligt rolig xD

2009-06-11 @ 12:48:49
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: em

tänk att jag har läst igenom heeeela din text! :D

2009-06-11 @ 21:57:08
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: em

Haha du är bara "onaturligt rolig" :D aaw

2009-06-13 @ 22:14:51
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0