13 juli

idag hände inte så mkt i skolan (eller?)
jag kom försent eftersom att jag och marcus försov oss, vi hade glömt att ställa klockan och vi hörde inte hans mamma ;P
menmen, hade inge viktigt på morgonen och jag och magda drog till och med till täbban en snabbis ;P
efter skolan så satt hon och jag kvar en stund och gjorde våra serier (;

sedan så tog vi bussen hem, och påvägen hem från stationen ringer mamma...
hon frågar ifall jag ska göra ngt speciellt den 13 juli..jag säger att jag inte tror det och sedan säger hon att ngt speciellt händer då..sedan lägger hon på luren...
jag tänker då efter vad det kan vara och kommer till slut på det...linn prata med sin mamma imorse om det och det var att britney spears konsert är då...så mamma, jag, elvira och några kompisar till oss ska gå och kolla:) jihaaaaaa ! :D


vi kommer hem från kreta två dagar innan typ och sen är det dags...NAJS!

just nu så sitter jag och gör ingenting, har tränat nyss så borde väl gå och duscha.....(eh ja?) MENMEN!

PUSSIS o GODNATT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0