haha

heej, sitter i skolan och MÅSTE plugga...men inte fan pallar jag det :)
jajaja, igår hade Linniegirl namnsdag, grattis till henne!
jag och emily gjorde våran redovisning igår på svenskan, det gick väl bra antar jag...det blev väldigt kort men vi fick iaf med det som vi ville, haha huvudsaken..


menmen (kvinnor och barn) ska inte babbla på så mkt mera nu utan PLUGGA! :D
juste, måste bara säga att jag och marcus somna igår när vi plugga..senare kom mamma in och gapade om att klockan var halv ett och att vi var tvungna att stänga av tv:n, hahah ..

jag gick upp och fixade iordning både mig och marcus men sedan blev jag skitpigg..så då låg jag där vaken och kunde inte somna. Marcus började prata i sömnen vilket var jättekul, love ya! hihi

menmen, nu SKA jag plugga...

SEE YAAAAAA! <3

Kommentarer
Postat av: em

kort tid men ändå mycket berööööm! :D huvudsaken.

2009-05-14 @ 16:38:45
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0