helg

tjuuuu i stugan!
jag är så himla aktiv med min blogg, men det är ju inte så jävla lätt att komma ihåg att skriva, ellerhur? :)

menmen, i helgen har jag varit med min kära kusin och mormor (jippie mormor). blev så himla trött efter ett tag att vara med henne, menmen man gjorde allt för att visa att man var glad övert att få vara med henne. man får ju ont i käken bara av att tänka på att le ;P

fredagen var jag då med per och mormor, vi kolla på talang och hockey.
lördagen var jag med per i täby c och jag köpte ett par jeans. vi träffa rebecca och hennes spanjorska som bor hos henne nu ;P sedan så åkte jag och per till några kompisar till deras familj, där mamma och massa andra var. där keeeeka vi chips och bada jacuzzi (stavning?). det var asgööött! :D
senare så tog vi en taxi hem och på kvällen kom marcus och vi spela kort med mamma och rolle(; myyyyyyyys!
idag så har jag kollat på alfred när han spela fotboll, dom vann med 6-5 tror jag. han var duktig och gjorde två mål och en assist (stooolt). nu sitter jag hemma hos marcus och han spelar x-box med jocke, jiiihhaaaa vad kul man kan ha det ;P

menmen, juste vi kolla hockey nyss också...sverige-usa..sverige vann :D så nu fick dom brons, jajaja ska inte skriva en massa shit nuuu...
imorgon ere skola, då får jag träffa massa trevligt folk
jag vill börja träna snart...pallar inte vara förskyld längre..måste ju tänka på beach 09, haha

PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0