helvete med två t?

ohhh, hatar mig själv.  var jag tvungen att inte plugga till natur provet.? eller jag plugga igår kväll och idag men kändes som om jag behövde plugga mer. dagen blev förstörd efter provet för att jag fick sån ångest att jag inte pluggat tillräckligt.  provet hade försej konstiga frågor, det tyckte alla men jag tror att jag inte alls kommer att få bra, fan också..
menmen, natur är det ämne som jag satsat minst på så jag bryr mig väl inte så mkt om det...men får se hur det går får reda på resultatet imorgon, bajs också

dagen har väl flutit på hyffsat iaf..fast vi hade EU-rollspel i typ 3 timmar och det var ju inte världens roligaste direkt. jag kunde typ inte andas i den dära äckligt varma salen, kändes som om jag skulle svimma.

lallis och jag hade det iaf kul (något som var bra idag)...mimmi var med på ett hörn också :) väldigt kul när man får umgås med folk från gamla klassen. imorgon ska vi ju ha klassfest också och det ser jag fram emot efter den här dåliga dagen....trött är jag också
och jag måste göra klart svenska grejen tills imorgon, oooooooh! palla allt.

men snart är det slut, om jag inte blir tvungen att skriva omprov i natur. jaja, ska plugga nu och få ngt vettigt gjort.

imorgon har vi sovmorgon till tio, får se om jag får bra i foto A. hoppas på det iaf...nej nu ska jag plugga. får se om jag åker till pappa ikväll....jajaja

hejpåer

Kommentarer
Postat av: em

sv: jo, men han kommer hem på onsdag så ^^ <3 och så synd att jag inte såg marcus genom fönsterrutan idag, haha!

2009-05-29 @ 19:37:15
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: em

oh, nej gick han ut?! jag borde ha stannat kvar i några sekunder till :P

2009-06-01 @ 22:01:04
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; haha tack <3 :D jag är supernöjd över den !

2009-06-02 @ 10:11:51
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0