pluuuuuuggg

oooh, sitter här och MÅSTE verkligen plugga...men palla det på en lördag..

jag saknar marcus också så då tänker jag på honom och då går det ännu sämre med pluggandet....<3

jag var med issa idag, vi var hos dom igår för att fira hennes pappa, och sen så sov jag över där :)
väldans kul hade vi iaf, var uppe till 3 tror jag ..så vi var rätt döda idag på morgonen...:D

imorgon så ska mamma på cosmo nova, för hon måste göra en undersökning där till jobbet, hon fråga mig om jag ville med men palla det...haha nej men jag måste ju plugga :) får väl se ifall jag skippar pluggandet för det, men jag MÅSTE verkligen plugga så det kanske är lite dumt att följa med .. menmen! (kvinnor och barn)

shoppa gjorde jag i fredags också...najjs ;D hihi

JAJA, massa babblande...men jag tycker iaf att Marcus ska komma hem nu.....

älskar dig


PUSSSSSSSSIS! <3

Kommentarer
Postat av: em

usch hatar plugggg... dessutom så har jag glömt bort att vi ska ha miljö prov på TORSDAG!

2009-05-24 @ 22:54:35
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: em

åååh, såliteså :D:D

2009-05-25 @ 11:25:13
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0