tjaaaa igen

nemen hejsan!! det var ett tag sen, men är tvungen att skriva eftersom att Emily tjatade :) men jag gillar dig ändå hwleh! :D haha

igår så fick jag reda på att jag fick MVG på nationella provet i matte, så nu får jag MVG i slutbetyg!! :D vad glad jag blev igår när jag fick reda på det. menmen, igår kom Magda hem ifrån London och igår åkte Marcus till Falun. Hoppas att han får det kul där :)

ikväll så ska vi ha gäster, dom som vi ska åka till Kreta med plus några andra. vi ska spela brännboll eller baseboll (?) så just nu sitter jag och håller på att få ihop lagen, det ska säkert bli bra :)

här nere är allt som jag behöver göra eller som jag har gjort. snodde listan från Emily som snodde den av Linn som gjorde den....eller? hmmm.. haha :D 

- Nationella prov i matte Del 1 & Del 2 (MVG, jiiihuuu!)
- Lämna in fotoportfolion
- Lämna in grafiskportfolion
- Skriva om miljöpartiets åsikter om acta-avtalet + debatt
- Göra klart min hemsida
- Skriva om en filmscen på engelska
- Läsa ut en bok + bokrecension
- Naturkunskapsprov om miljö

ajdå, en hel del att göra. får väl börja plugga nu då, det lär jag få göra imorgon med, fan också.

jag saknar dig älskling.... <3


Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha min lista är poppis :D

2009-05-21 @ 17:42:11
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: elin

uppdatering, WOHO! :D och kul med MVG i matte, kanske påväg att slå mig nu ;)

2009-05-21 @ 18:22:01
URL: http://honungselin.blogspot.com
Postat av: Ragge

Hjärtliga gratulationer Ronny, nu är det bara att PÖKA PÅ HEJÅHÅ!!

2009-05-21 @ 19:13:46
Postat av: em

(Postat av: Linn

hahaha min lista är poppis :D)



em säger:

min lista är poppis :D:D <3

jag tjatade inte (a) det var ju du som "ville" börja igen :)

2009-05-22 @ 17:41:28
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0