checkkkkkkpoint

checkpoint idag och jag ligger i fas så kan vara ledig! eller inte....har en massa plugg som måste göras ändå och jag kan inte fokusera. har iaf fått en del gjort men måste fortsätta..
i helgen är det svenska cupen som gäller, får se hur det går. känns som om jag inte varit på topp på senaste tiden, får ta och skärpa mig lite. saknar janne som alltid stod på träningen och sa åt mig vad jag gjorde för fel. jaja nu ska vi inte deppa ihop för mkt, det finns ju faktiskt roligare saker att prata om, typ plugg! höhö

ska försöka göra lite nu.. ikväll blire träning och sen ska jag till pappa :)

roligt
En kropp är något som tar slut i skorna.
ALLAN 5 ÅR

Om man öppnar ögonen och det är alldeles svart, då är man medvetslös.
HILDA 7 ÅR


PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: J

Sv; Nej jag hoppas verkligen inte d :( hade vart hemskt om d hände!

2009-11-12 @ 16:45:18
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: emma

MÖH länkar dig wolle. <3

2009-11-12 @ 19:49:21
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0