jag ska operera min näsa!

yes, nu fick jag en till läsare! jag ska inte alls operera näsan, vill bara få lite fler läsare! höhö :D
igår var vi kvar i skolan och redigerade och filmade till våran musikvideo. det gick asabra!
när vi skulle gå från skolan så stod det massa polisbilar och brandkårslastbilar (?) utanför statoil. tydligen så var det en bensintank som läckte och det var risk för explosion. asläskigt ju! men jag kunde gå till tåget utan några problem medan linn och några andra coolingar fick gå via täby park hotell och sedan ta 610an. synd om dem!

menmen, idag var det en helt vanlig dag. gick i skolan, det var helt okej förutom att alla i klassen somnade när vi kollade på film på filmkunskapen ;P haha



min lillebror till mamma; MAMMA, gud vad coolt att vi har stort toalettpapper, är det ngt nytt?
mamma; nej alfred, det är bara jag som glömt att köpa toalettpapper, det där är hushållspapper!

nej nu ska jag plugga, mitt tagentbord är cp...

PUSSHEJ! <3


Kommentarer
Postat av: Linniegirl

Oooh no, you didn't! Det ska jag köra med, fast med tuttarna!

Och Olliegirl, man brukar säga brandbilar xD Hahaha snygging, du gör det så krånligt för dig!

Puss. <3

2009-11-17 @ 19:51:02
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: em

hahaha söt bror :D

2009-11-18 @ 22:28:45
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0