ojdå, glömde bort

glömde bort att jag hade den här förbaskade bloggen, hehe..

jahapp, vad ska jag skriva för intressant idag då? hmmm...
kan ju börja med att säga att jag, isabelle och frida satt kvar i skolan i torsdags till klockan tio på kvällen, det var mkt kul och vi fick en del gjort på musikvideon :)

i onsdags spelade jag match, vi mötte sollentuna..derby! haha men vi förlora vilket var synd :/ men jag blev matchens lirare! wiiihuu, fick två blombuketter och en skål från kosta boda, haha nu har jag ännu en sak tills jag ska flytta hemifrån (förut fick jag en brödrost!)

jaja, igår fredag så gjorde vi klart våran musikvideo, den blev asabraaa! så nu längtar man till TEG Music Awards om det blir ngn så att säga ..

vi simmade också igår, vilket var väldans jobbigt! gränsen för MVG var 5 min och jag fick 5 min och 5 sekunder, irriterande fast Calle sa att jag fick MVG ändå eftersom att det bara var några sekunder :D wuuuhhhuu! det man skulle göra var;
* simma 200 meter hur man ville
* simma 100 meter med en livboj
* simma 100 meter med en livboj med en kompis i

puuuhhh, så jobbigt det var! shame on you som inte simmade! ;P

kollade på Idol senare på kvällen, jag tyckte det var bra att Reza åkte ut hon kan ju fan inte engelska! ;P haha nej men ska inte vara så hård men det lät ju lite cp när man inte förstod vad hon sjöng. :)

idag vaknade jag väldigt tidigt av min pojkvän som höll på att ta på mig, okej det låter lite fel men han försökte hålla om mig plus att jag kanske inte låg på det bästa sättet. så vaknade av att han ville mysa, så vad skulle jag göra...var tvungen att vakna haha

senare kollade jag på hans innebandymatch och de vann.. nu ska jag plugga klart inför en redovisning som jag har tills på måndag..

imorgon, söndag ska vi till Engelholm med volleybollen. och styrelsen har bestämt att vi ska åka buss dit! :O vi brukar åka tåg och då går det jättesmidigt förutom att man måste passa tiden...men buss tar typ 8-9 timmar! jag kommer att dö av tråkhet plus att jag kommer vara skitsur när jag kommer fram pga sömnbrist, för man sover inte så jäklans bra på en buss, iaf inte jag... och så ska man prestera också...bajs.
jaja, samling halv sju, och match klockan 17.00. någon som bryr sig? haha i så fall kan ni följa matchen på hotline:
http://www.volleyboll.se/hotline/

vi heter Elverket och dom heter Engelholm, haha ;P

PUSSPÅREJ! <3

P.S. fyller år om 11 dagar. D.S

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men olle vi kommer ju ha skitkul på bussen!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-21 @ 17:13:10
URL: http://sarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0