Pelle Svanslös kom inte o heja vilket gjorde att vi förlorade

Spelade match i Uppsala idag. Det gick inte alls bra, eller jag blev matchens lirare så antar att jag var bra även fast det inte kändes som det :) blev iaf glad.
Adela gjorde illa knäet och blev tvungen att åka till sjukhuset och rönka, så hela matchen avbröts för att ambulansen kom, men vi fortsatte sen (: vi förlorade som sagt men det var ingen betydelsefull match, alltså det var en cup som inte har ngt alls med elitserien att göra :D

efter matchen åkte jag med mamma och marcus till ikea, eftersom att de båda kollade på min match (:
vi shoppade lite men framförallt åt, mums! det var kul att gå runt o kolla för man kommer ju någon dag att flytta hemifrån och då är det bra att veta hur man vill ha det :)

nu sitter jag här hemma med pappa, alfred och marcus. vi ska snart kolla på film, jag och marcus köpte billigt godis på ikea så blir lite smaskande på det :)

juste, fick reda på att min handikappade kusin och hans kälkhockeylag gick vidare i ett kval så nu ska de spela OS i paralympics nästa år i Vancouver, Canada. FETT COOLT! skulle vara kul att åka dit o kolla :) får väl åka med som smörgåsansvarig eller ngt, haha!

jaja, nu ska jag vara lite social!

PUSSHEJ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0