sjuk

spelade match i helgen, förlorade :/ det var trist men vi kom inte upp till den nivå som vi kan spela på. vi får ta nya tag då örebro kommer till oss :)

i söndags firade vi elvira och pappa eftersom att det var farsdag och elviras födelsedag, grattis till henne! nu är hon byxmyndig och mormors kille snackade typ hela kvällen om att nu kan elvira träffa massa killar, som om hon inte gjort det tidigare liksom...jaja lycka till med det syrran! ;)

pappa fick ett duschdraperi av oss, en stång, själva duschdraperit och hängarna man sätter duschdraperit på :) han blev nog glad eftersom att han behövde ett duschdraperi :) snyggt var det också

imorse vaknade jag av att jag mådde dåligt, kändes som om jag inte sovit ett skit och kände mig inte alls pigg. jag skulle ta svininfluensasprutan nu på morgonen så mamma tyckte att jag lika gärna kunde vara hemma hela dagen. plugga lite filmkunskap.

när vi kom till vårdcentralen var det kaos, hur mkt folk som helst. vi kom kvart i nio, och gick därifrån typ kvart över elva, då kan ni förstå hur mkt folk det var. så vi hängde där hela morgonen. det var jag, mamma, alfred, elvira och mammas jobbarkompisar :) trevligt..

det gick fort att ta sprutan när man väl kommit in, alfred kände ingenting och han frågade om hon verkligen hade tagit sprutan. det kändes helt tomt efteråt, för man hade ju väntat i typ 2 timmar och 45 min på det där lilla, ville nästan be om en till spruta ;P hahah

så nu sitter man här med gristryne och knorr, SKOJA!! höh, nej men ska försöka sova ett tag och sedan blir det filmkunskapspluggande eftersom att vi har prov imorgon :) men det ska nog gå bra

ha det så bra! :)
PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: em

sv: nej inte vad jag har läst :P

2009-11-09 @ 13:31:22
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nejnej, basket är min sport! hihiiii, ja men man borde ju kunna skriva till förbundet och ändra :P

är du sjuk ?:O

2009-11-09 @ 14:26:38
URL: http://sarie.blogg.se/
Postat av: Linniegirl

Haha du är så jävla skön! Love your blogs darling.

Om du kommer imorgon så förväntar jag mig fan att se ett jävla gristryne i fejjan på dig!! Puss snygging <3

2009-11-09 @ 17:30:30
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har inte haft tid att göra det tyvärr. Imorn blir det nog. :) Blev inte så många bilder dock.

Har så lite tid att jag tom är ute och surfar med mob. ;)

2009-11-09 @ 23:23:43
URL: http://schme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0