12 Oktober 09

checkpoint dag idag :D wieeeeee, men måste till skolan ändå och lämna tillbaka filmen ;/ menmen, har ju inget bättre för mig ändå, höhöhö....eller...måste göra den fucking filmanalysen! :( jajaj, ska försöka göra klart den idag, får se hur det går..
nej nu ska jag ta en kopp te och hitta ngt att äta, får se hur det går!

juste, igår var jocke och moa hos mig (och marcus) och vi tittade på en film som var hyffsat bra, den hette Knowing och Nicolas Cage var med. Vissa gånger var den asläskig och ibland höll jag på att somna, fast det var inte för att filmen var dålig utanför att jag var trött...jaja necessary information, naaaaaat! :D



NU ska jag ta en kopp te och hitta ngt att äta! :D

SEE YAAAAAAAAAAAAA!!! <3

Kommentarer
Postat av: em

chhhhhheckpoint :D <3

2009-10-12 @ 14:46:46
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0