och så var det den här jävla bloggen också....

har glömt bort att skriva menmen kan ju inte göra allt heller..har varit en del plugg också.

idag hade vi rörlig bild och min grupp gjorde bildmanus, det gick grymt bra! höhö
ikväll ska jag till emma på myyyyyyskväll, får se vad vi hittar på :)
imorgon ska jag och mamma plugga...tihi skönt att få lite hjälp. vi ska göra min filmanalys :D
på söndag är det någon kickoff med volleybollen som jag typ ska vara med på :S men ska försöka klämma in någon tid för att övningsköra med papi :)
juste, har ju en pojkvän som också måste få plats....hmm... det löser sig nog :)

HÖRS DÅ! ;) <3

Kommentarer
Postat av: em

ja den här jävla bloggen...

2009-10-09 @ 17:29:47
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0