10 månader

helluuuu, i fredags så hade jag o marcus 10 månader, hihi :) jag hade träning först och sen så gick vi hem till honom. vi hyrde film, åt godis och åt hägendasz (stavning?) glass, vi åt den vanliga nämligen strawberry cheesecake, så jäklans god! mkt bättre än ben&jerrys strawberry cheesecake ;D vi hade det jätte mysigt!



i lördags så var jag med moa. vi gjorde en hel del kan jag lova. först så skulle vi åka till en kille som heter jesper, men han var typ inte hemma än så att fördriva tiden så ringde jag magda och frågade om jag kunde komma till hannes som hade kräftskiva/fest.
vi fick det och magda sa att vi skulle ta 610an till Ryttarvägen. Men jag och Moa missade stationen dumma som vi var så vi hamna typ 5-6 stationer efter Ryttarvägen på en station som heter Täby Kyrka. Så vi var tvungna att ta bussen tillbaka. Magda var så himla full så hon hade tydligen sagt fel station till oss, vi skulle hoppa av vi Runslingan. så när vi var vid Runslingan så ser vi magda och några till men vi hinner inte hoppa av så blir tvungna att åka en till station, till Uthamravägen. Därifrån går vi hem till Hannes. Där var det hyffsat drag men Magda är jävligt full.
Efter ett tag bestämmer vi oss för att åka till den dära Jesper, så vi hoppar på 610an igen. Moa säger då att vi ska hoppa av vid Ryttarvägen och jag frågar henne; är du riktigt säker på det nu? hon svarar ja och vi åker till Ryttarvägen och hoppar av där. Plötsligt så hittar inte Moa och hon kommer på att vi har hoppat av fel, skulle hoppat av en station tidigare. Men istället för att åka buss så börjar vi gå. Vi går och går, får ont i fötterna så vi blir tvungna att ta av oss skorna. Vi kommer till en återvändsgränd och måste vända. Tillslut så kommer vi dit vi ska och får sedan hjälp av Steffa att hitta till den dära Jesper.
Där hos Jesper händer det inte så mkt så jag och Moa drog efter en kort stund igen.
Sedan åkte vi hem till JB där vi kollade på "Saw 1", den var inte alls läskig som jag trodde att den skulle vara. Jag och Moa somnade där men vaknade av att Moas Jocke kom. Sedan drog dom hem och jag gick hem till Marcus. Efter ett tag kom han med och vi somnade snabbt.

Igår, söndag så gjorde jag och Marcus absolut INGENTING, vi var bara hemma och typ kolla tv. Vi la lite pussel också men jag var inte på humör för att lägga ;P så jag typ halvsov medans han låg pussel med sin mamma och lillebror. sedan så drog vi hem till pappa där vi kolla på en asbra svensk film, kommer inte ihåg vad den heter men var iaf igår på femman :D jag var konstigt nog jättetrött på kvällen och somnade hur snabbt som helst.

idag så vaknade jag av att Marcus sa att klockan var sju. jag fick panik att jag inte skulle hinna med tåget men jag gjorde det som tur va. Marcus åkte med mig också för en gångs skull, han brukar ju åka MYCKET tidigare än mig, hihi så det var mysigt :)
vi har indviduella val på morgonen så jag hade grafisk kommunikation, det är kul och just nu håller vi på med att man ska göra en affisch för någon spelning av ngt slag. alla har fått en kändis som inte är artist och så har alla fått en musikgenre. så jag har fått carolina klüft och musikgenren punk :) mkt roligt!
sedan hade vi lunch, spaghetti med köttfärssås som var staaaarK! vi lunch kom magda och jag fick berätta alla hennes knäppa saker hon hade gjort, haha.
efter lunchen så hade jag kommunikation i tre timmar! fatta lååångt! men jag har ju själv valt det och jag tycker faktiskt att det är intressant ;D vi har pontus vilket är en bra lärare också (;

efter skolan så hämtade Moa mig och vi åkte till täby (centrum, för alla som stör sig på att man inte säger det). vi köpte inget speciellt, eller Moa köpte Chaite som vi också har hemma och så köpte hon ett kattkoppel till hennes syrras katt :) mat köpte vi båda men inget annat ;D

nu så sitter jag här hemma och ska göra klart en engelskagrej, måste vara klar med den tills imorgon men det ska nog inte vara några problem :D

jag saknar min pojke...<3

PUSSHEJ! <3

Kommentarer
Postat av: em

JAAA! jag har läst igenom hela din underbara text ;)

2009-09-07 @ 21:13:00
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Lorien

Åh, grattis :) <3

Skitfin bild på dig i headern, by the way!

2009-09-07 @ 21:33:03
URL: http://lorilainen.blogg.se/
Postat av: Magda

Hahahhaah förlåt då!:P

2009-09-07 @ 22:25:39
Postat av: Elin

vilket tåg brukar du åka på morgonen?

2009-09-07 @ 22:45:05
URL: http://honungselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0