inte varje dag man har en historiabok som kudde :)

tuuudeluu på allesammans på denna jord! haha som om alla på jorden läser min blogg, inte en chans men man kan ju låtsas som det, haha! :D

i helgen så åt jag och marcus middag med jocke och moa, det var väldigt mysigt! :D det blev fläskfile med potatiskulor, sånna där rund små goa, mums! (; vi hade bearnaisesås (stavning?) och någon moröttsröra som skulle föreställa tsatziki till det. det blev väldigt lyckat :)

senare så åkte jocke o moa hem och jag o marcus åkte vidare till gribbylund där festen var. "åkte vidare till gribbylund" lät ju ganska lätt och smidigt men så var det inte. vi cyklade från mig till busstationen, eller ja marcus skjutsade mig:) vi var där 17 över och bussen skulle gå 23, perfekt tänkte vi och satte oss i busskuren och myste. blött var det men mysigt :)
när klockan var 23 över hade ännu inte bussen kommit, vi suckade men väntade såklart...
klockan blev, 32, 42...marcus började lacka och jag blev kissnödig...
jag kunde tillslut inte hålla mig så blev tvungen att kissa (viktigt information, jag vet)
nästa buss skulle gå 53 men kom 58....snacka om att vi var på dåligt humör då. menmen vad skulle vi göra...cykla till gribbylund? nejtack..

bussresan kändes lång och när vi steg av var det svinkallt. dels för att jag inte var så bra klädd och dels för att vi var jävligt blöta. kul att gå på fest när man är dyngsur, wiiihuu! :D
kvällen/natten flöt på och det var kul. min kära pojkvän anklaga mig för att vara full men inte var jag det (a) visste exakt vad jag höll på med, dvs kasta kapsyler i en mugg. roligast på hela kvällen höhö

vi fick skjuts hem och dagen efter var jag sjukt trött. marcus sa att jag var bakis men icke sa nicke, det var jag inte alls det ;P
men däremot märkte jag att jag hade skickat några sms till magda :D hahha roooooligt

marcus åkte till täby senare under dagen och jag åkte hem och städa min garderob :D

nu ska jag vara med min älskling!
PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

MIHIHIHI :D Hoppas ni skyddar er bara! Hälsa älskling! <333

2009-09-14 @ 21:30:17
URL: http://gyllencreutz.blogg.se/
Postat av: Jonna FRÅN DIN GAMLA KLASS! :D

Ps. min mormor älskade min rumpa, precis som du! ;)

2009-09-14 @ 21:30:47
URL: http://gyllencreutz.blogg.se/
Postat av: Kim

ne visst är man inte förvånad och konstigt var att ingen var förvånad :P

nja Sebbe har sina sidor om man säger så.

Pusspuss

2009-09-15 @ 10:53:34
URL: http://lillkiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0