Jag är bäst...

på att uppdatera, höhö

tjaaaaaaaaaaa ;D igår orienterade vi på idrotten och det gick säääääämst! jag lovar ;P haha menmen..
jag åkte hem till moa efter skolan, det var väldans trevligt :) vi var med hennes syrras kattunge och så gick vi på promenad. myyyyyysigt! efter det så skjutsade hon mig till Marcus, och han och jag gick sedan i racerfart hem till mig och kollade det sista på sverigematchen, jävlar vad sverige är dåliga. skulle ha vunnit hur lätt som helst men gör inte ett enda mål? eller jooo malta gör ju ett självmål, menmen bra att dom vann iaf (;

idag så lyssnade vi på ett föredrag på morgonen. det var om rökning och man lärde sig en del men det var ganska tråkigt. men ska försöka övertala Marcus att sluta snusa, inte bra! men får se hur det går.
efter det där så hade vi samling i klassrummen och pratade om rökning och sedan var det dags för lunch. det blev kycklingssoppa som var helt okej...efter lunchen så hade vi engelska i 45 min och sedan matte. så det var en ganska slapp dag.

just nu sitter jag hemma och väntar på att min kära mor ska komma hem och laga mat till mig. ska iväg på träning snart, får hoppas på att det är många där. efter träningen ska jag typ sova hos älsklingen min, får se ifall jag orkar ;P
jaja, det var min dag det hoppas ni har haft en bra dag! :)

PUSSHEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0