kraaaaaasch

glaset på tavlan som jag hade hållt på med hela kvällen och som var till Marcus gick sönder :/
jag hade gjort allting och stressat för att jag skulle kunna få skjuts med Rolle till Marcus. när jag hade precis satt mig i bilen så stängde jag dörren rätt på tavlan....glaset sprack! så jag kom med en tavla utan glas. Marcus blev ju glad ändå men jag var ledsen ;( men vi ska fixa ett nytt glas. Marcus mamma kommenterade nästan direkt när jag kom hem till Marcus "men du har ju inge glas i tavlan", snacka om att jag nästan fick ett utbrott. jag svarade snällt men lite ilsket "jag vet att tavlan inte har ngt glas!".

Men som sagt så ska vi fixa ett nytt glas.

Idag hade vi TEG-dag i skolan. det var helt okej, var så himla trött och det blev inte direkt bättre utav att göra massa tävlingar. så nu är jag rätt trött, men måste hålla mig vaken, har ju träning vi sex. ska typ ta en powernap snart.

Till Emily; nu har jag uppdaterat, glad? :D

PUSSHEJ! <3

P.S. Jag hoppas jag får träffa min älskling ikväll. D.S

Kommentarer
Postat av: em

ojojojojojoj fyra inlägg har jag missat! men jag är nöjdare än nöjdast (?) :D

2009-09-05 @ 22:34:04
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0