nu äre helg

tjabbbbbba, idag så hade vi engelska, matte och rörlig bild :) det gick ganska fort tycker jag men det tog en jävla tid med rörlig bild. vi ska börja göra våra reklamfilmer och det är ganska svårt att få ihop det om alla har olika idéer men det löste sig till slut. så vi ska filma nästa vecka typ, får hoppas det blir bra :D

ikväll ska jag och marcus gå på bio, vi ska se den nya beck :D den verkar asbra men man vet ju aldrig, fast beckfilmerna brukar vara bra. det känns konstigt att gå och kolla på beck på bio, men är ju van att hyra den menmen (:

imorgon har marcus match som jag kanske ska kolla på, får se hur det blir med det . senare på kvällen ska vi käka middag med jocke och moa, och sedan ska jag och marcus kanske på fest, har jag inte skrivit det här förut? hmmm....jaja ;P

på söndag så har jag bestämt att jag ska rensa ur min garderob, har så mkt kläder som jag inte använder. och mamma säger att jag borde titta vad jag har innan jag köper ngt nytt, smart morsan! ;D haha
men jag ska försöka kolla igenom allt, för det är ju ganska smart att veta vad man har för käder, ellerhur?
jaja, det ska jag iaf göra. får se om jag hinner med att göra ngt annat, för garderob plus mig går veeeeeerkligen inte ihop.

nu ska jag göra klart engelska uppgiften, bajs


PUSSHEJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0