In Bruges

haha, satt och läste några av mina första inlägg här på bloggen, ojojoj det var tider det! vad man satt länge och tänkte ut vad man skulle skriva, men det lät ju ganska bra så varför inte lägga ner extra tid på att tänka på vad man ska skriva? :D haha

idag så hade vi matematik på morgonen och jag kom förförsta gången försent till skolan! attans också nu får jag ingen biobiljett i slutet av terminen, höhö ;P efter det så hade vi historia och vi gjorde klart alla uppgifter inför provet vilket var jätteskönt. efter det hade vi lunch och det blev klibbig mos med geggig köttgryta, väldigt mumsigt var det! ;D 
efter lunchen var det dags för filmkunskap och vi kollade på en film som heter "In Bruges", den var väldans bra rekommenderar den ;D vi ska skriva en filmanalys om den, får se hur det går :D



nej, nu sitter jag här hemma och nördar mig alltför mkt framför datorn, ska göra ngt vettigt innan jag ska iväg vid sex ;D ha det så bra, TJAAAAAO! <3

oj nu blev allt centrerat, aja

 

 


Kommentarer
Postat av: em

uuuuuuuuuuuuuuppppppppppdatera :P

2009-09-10 @ 11:33:15
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0