Check this out!

Igår så vann jag ett xbox360+NHL10! :D:D det var i matchen mellan Djurgården-Linköping. Jag tänkte; vafan jag kan ju ringa in och kolla vad som händer.
Man skulle välja en av tre spelare som man tyckte var den bästa spelaren. Aja behöver inte förklara läs detta:

Rösta på matchens lirare och var med och tävla om en Xbox 360 och ishockeyspelet NHL 10.

Har du tråkigt mellan matcherna ska du vara med och rösta på matchens lirare i slutspelsmatcherna här i Kanal 5 och Kanal 9. Då är du med och tävlar om en Xbox 360 och ishockeyspelet NHL 10.

Du tävlar genom att ringa in och rösta på de spelare som kommuniceras under sändningen. Samtalet kostar 9,90 kronor plus eventuell trafikavgift.

1:a pris: Xbox 360 + spelet NHL 10 (värde cirka 3 500 kronor)
2-6:e pris: Gillette groomingkit (värde cirka 350 kronor)

Det viktiga är iaf att jag vann av alla personer som ringde in och rösta! :D:D glad jag blev eller, jaaaaaaaaaaa!
man behövde vara över arton eller ha målsmans tillstånd så pappa fick snacka med snubben i telen, men det var ju jag som ringde in så jag vann ju ;);) alfred (lillebror) trodde inte sina ögon, haha :D

jaja, här kan ni se beviset ;) pappa heter Stefhan Wredh (:

http://kanal5.se/web/guest/slutspelet-2010?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_TxF8&_K5AV_INSTANCE_TxF8_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_TxF8_articleId=3448032&_K5AV_INSTANCE_TxF8_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_TxF8_version=1.0


det var bara det, TJING! <3


Kommentarer
Postat av: em

hahahha nice! :D GRATTIS

2010-04-11 @ 11:59:45
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0