glaaaaaassss!!

mums vad gott det är med glass :D åt två styckna igår, och har precis tagit min andra för idag med ;) haha men vafan det är ju gott, beach10 här kommer jag! rullande....

idag hade vi orientering på idrotten, och vet ni va? jag var bäst i klassen den här gången! :D:D
förra gången fick jag typ 28 min och nu fick jag 18 min och 45 sekunder, en solklar förbättring! vet inte riktigt vad jag gjorde förra gången, haha men det är glömt nu!

på lördag åker min älskling iväg till Turkiet :( jag kommer att sakna ihjäl mig men jag hoppas att han får det skönt iaf. han förtjänar en resa, det är han värd min lilla gulleplutt....haha nu ska jag inte fåna mig och prata gullspråket, nej usch det språket kan jag inte ens, BLÄ! haha
men hoppas iaf att han får det bra där borta :):):) hör du det älskling, jag hoppas att du får det bra där borta! haha han läser ändå inte



jaja, vilket fint väder vi har idag gott folk! mycket trevligt tycker jag! mer sånt

nu ska jag börja skriva lite på min idrottsplanering. TJING SÖTUNGAR! (nej usch inget gullsnack)
PUSSSS!

 


Kommentarer
Postat av: beeellllaa

var du tvungen att skriva massa om glass?!?! VAVAVA!!!?!?!? vi hade inte ens isglassisar hemma :(

2010-04-14 @ 17:44:45
URL: http://insideherhead.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0