Gör det här testet annars får du otur på sommarlovet!

Du är kär just nu - Det kan du ge dig på ;)
Du har sårat nån så de börjat gråta - Hmm, nån gång så :/
Någon har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? Yes :)
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Si
Du har haft ett förhållande som varade över två år ? Nej, men inte långt kvar! (:

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra- Har väl hänt
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Hm..undrar vad det skulle vara
Jag har smygit ut utan lov-  Ut utomhus? nej inte vad jag kan minnas
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Haha, säkert :)
Jag har en hemlighet som ingen vet - Mm (:
Jag har struntat i ett prov - Neeej, eller vadå har ju gjort det tillslut

DÅLIGA SAKER
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller- Det beror på hur stora och torra dom är!
Jag har tagit mediciner mot depression - NEJ
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det-  Det tror jag inte
Jag har vaknat gråtande - Av en dröm, ja
Jag har somnat gråtande - Ja det har jag

DÖDEN

Jag hatar begravningar- Inte det roligaste direkt
Jag har sett någon dö- Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha nej jag är kvinnan med koll ;)
Jag har sett en fallande stjärna- Ja!
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna- Vet inte om jag gjorde det, kan ha blivit för fascinerad att jag glömde! ;P
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas-  Kalas räknas det? Eller nu vet jag, i skolan när vi hade en temadag
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja, kan bli så om man inte vet vart man ska :/
Jag har sparkat en kille mellan benen -  Nej
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan- Nej
Jag har lekt sanning eller konsekvens - Jaaao
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme- Nej då skulle jag spy
Jag har medverkat i en teater - Japp
Jag har träffat någon från Internet i det verkliga livet- Ja :)
Jag har fångat en snöflinga med tungan - Ja mums!
Jag har suttit på ett tak på natten-  Hmm...
Jag har aprillat någon- Klart jag har ;)
Jag har åkt taxi- Yes, alltid en turk som kör
Jag har ätit sushi- MUMSFILIBABA!
Jag har åkt snowboard-  Nej, får man inte ont i röven av det?

Puh....nu får jag inte otur på sommarlovet


Kommentarer
Postat av: Johanna

gah måste göra :O

2010-04-22 @ 20:04:42
URL: http://hunsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0