rån o kex

om ni undrar varför jag har "rån och kex" som rubrik så är det för att jag inte visste vad jag skulle skriva för rubrik så jag tryckte på en bokstav och så kom det där upp. Elvira har väl haft den rubriken nån gång, haha så jag snodde den, varför inte liksom? rån och kex är ju gott, haha jaja :)

idag hade vi historia prov, vet faktiskt inte hur det gick. asså jag skrev massa som jag kunde men jag tog inte in mina egna tankar så mycket vilket man skulle göra. jaja jag tror iaf att jag får minst G. plus att Christian (min lärare) har sagt att jag får VG i betyg oavsett ifall jag skriver dåligt på resten av sakerna. eller asså bara jag inte får IG så är det lugnt :)

Marcus smsade mig idag o frågade om jag ville gå på fotboll imorgon, så ska göra det :) det är Djurgården mot något lag (:




imorgon har vi nationella prov i engelska och jag tror att det kommer gå bra. brukar inte ha en så bra känsla inför prov men nu känner jag att det kommer gå bra. jag är inte den bästa på engelska men vadfan om man håller sig till engelska och inte börjar skriva spanska eller ngt så lär det gå hem :) haha bra Olivia

på fredag är det valborg, då ska jag och min familj (inte pappa dåra) till Issas familj. det är massa folk som ska dit, bland annat dom vi brukar åka utomlands med. så det ska bli kul :) marcus ska med också.

på lördag så ska jag, pappa, alfred och marcus iväg på hockey i Globen. Det är Sverige mot Ryssland och vi har fått VIP biljetter från en person på mammas jobb :) det står på biljetten att man kan använda den som en biljett till Gröna Lund sen. haha konstigt tyckte jag men fett bra, haha (:



på söndag får jag se vad som händer, det är ju alltid någon bra film på kvällen så lite tvtittande blir det iaf :)

nej nu ska jag skriva min 5 paragraph essay som skulle vara inlämnad för ett bra tag sen. ha en fortsatt trevlig dag! bjuder på detta skämt som marcus sa till mig häromdagen:


Varför är det alltid tyst i kvinnobastun?


SVAR: kvinnorna sitter ju på läpparna


PUSSIEHEJ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0