första skoldagen avklarad

jahapp då var första skoldagen avklarad ;D fast kanske inte kan kalla det en riktig skoldag, vi var ju bara där i 1 timme, menmen :)

efter skolan åkte jag, Linn, Magda o Hannes till Åkersberga för att Linn o Magda skulle pierca "öronkanten" som det stod på prislistan ;P det var ganska häftigt att komma in i en sån affär o se alla som kommer in för att pierca sig o tatuera sig :) populärt ställe? typ.

sedan bar det hemåt till pappsen för att hämta alla kläder jag haft hos honom (:
efter det bar det av till Vikingavallen (Täby Kyrkby) för att stå i kiosken. Jag o min syrra stod från 17-21 o det var hyffsat kul :) stå o snacka skit med en domare eller lyssna på när en gammal o stolt tant står o snackar om sitt barnbarn som spelar, jo det var ganska kul. och nu är jag grym på att koka kaffe! vuxenpoäng, YES!

efter det fick vi bråttom hem eftersom att mammas kusin o nån mer tant från Sundsvall var på besök hos oss, och mamma tyckte det var EXTREMT viktigt att hälsa på dom. haha 

men nu är jag alldelles slut efter en helspäckad dag med farande hit o dit. o inte får man sällskap i sängen idag inte, ohnej. sådant lyx fick man inte idag. hoppas vi kan sova imorgon iaf :)

nej nu blire sängen o imorgonbitti är det skola igen, på riktigt dåra (eftersom idag inte var en riktig skoldag ;P) 
första lektionen är små företagande, hmmmm...kan bli intressant.

Godnatt gott folk! :)

PUSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0