så mkt

ojojoj, vad dålig uppdatering jag har haft! har velat skriva men har aldrig kommit till skott
det finns huuuuur mkt som helst jag kan skriva om, asså vad som har hänt under sommaren. men pallar inte skriva och jag tror inte att ni orkar läsa det heller. jag har iaf haft en grym sommar och har gjort mkt kul :) bland annat det som står nedan...

jag har varit:
på träningsläger en vecka
på Cypern i två veckor
i Göteborg i en vecka (Gothia Cup)
på Gröna Lund m. Per och sedan
på Allsång på Skansen :)
i Riga med pappa, Elvira, Alfred o typ pappas tjej

men även spontana saker, såsom att träffa Marcus, träffat kompisar, gått på marknad i norrtälje, åkt och badat m.m.

I fredags tex så var jag hemma hos Linn på ett litet poolparty, det var mkt trevligt och Marcus var med också! :D
sen i lördags så var det klassfest hemma hos Emma. Det var mycket trevligt det med :) Synd bara att inte hela klassen kunde vara där men vi som var där hade det iaf kul. vi får ta o fixa ett annat tillfälle då fler kan vara med :) sen i söndags så var jag och Marcus o några kompisar till oss på restaurang o åt, myyyyyyycket mumsigt må jag lova :) efter det blev de minigolf o jag kom 2a av 6 pers så var väldans stolt. Marcus kom etta (:

Sen i veckan har jag jobbat hos mamma och det har väl gått segt men vad gör man inte för pengar? Men idag var jag ledig pga att jag inte orkade jobba och jag vill ta vara på den sista tiden på sommarlovet eller nått sånt, höhö. imorgon är jag också ledig och imorgon kväll bär det av till Marcus landställe. det ska bli mys.
idag var jag iaf i täby med Linn :) Magda kom senare och framåt kvällen kom Per o vi gick o kolla bio :) vi kollade på bröderna Karlsson, helt okej faktiskt :D

menmen, nu blev det satans långt iaf men kunde inte hjälpa det. på måndag börjar jag skolan o det ska bli kul att få träffa alla igen o få ngt sådär strukturerat liv igen ;P nu har det varit kaos....

jaja, lovar att uppdatera snart igen...som om någon läser! ;P
PUSS






Foto: Emma Eriksson


Foto: Linn Åkesson


Kommentarer
Postat av: Linnie

sv: haha men det hade jag nämnt i ett annat inlägg längre ner :)



LOVE YOU <3

2010-08-19 @ 21:32:25
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: zaida

häärliga bilder ,)

PS. ska vi följa varandra via bloglovin? ;)

2010-08-20 @ 08:04:46
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: em

jag läser! :D

2010-08-20 @ 10:56:34
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Mallan

jag läser också :D vad fin bloggen blev när du gjorde om =) hihi

2010-08-20 @ 14:29:13
Postat av: Elin

Jag läser med! :D Fortsätt uppdatera!

2010-08-24 @ 22:13:43
URL: http://honungselins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0