school

okej veckan har gått fort men ändå segt, asså jag menar jag är redan skoltrött o det har bara gått en vecka! men jag lovar att när allt drar igång med praktiken o projektarbete då får man ont om tid. har iaf inte orkat uppdatera ngt i veckan för jag har gjort annat o varit allmänt lat men nu så! :D

tisdag: då hade jag träning på kvällen men tränade inte eftersom att min hosta inte hade lagt sig än. gick sedan till ICA för att köpa godis till Maaaaaaaaaarcus. eftersom att jag har godisförbud så var det inte de schysstaste han kunde be mig göra...men jag kämpar på! får ett gymkort om jag klarar det. så tryck förfan inte upp godis i käften på mig om ni träffar mig! ;P haha

onsdags: då slutade vi bajssent i skolan o jag var gaaaalet trött på min mensvärk som aldrig ville försvinna. Senare på kvällen begav jag mig till pappa o lagade mat där. Marcus kom dit också. tro det eller ej men JAG lagade maten :) kanske inte bör nämna vad det var för mat eftersom att det var inte det svåraste direkt, men jag som inte kan koka tevatten typ gjorde ett grymt jobb. (det blev spaghetti med köttbullar)
sen efter det så hade Marcus träning. men sedan fick jag träffa honom igen på IP eftersom att vi kollade på en fotbollsmatch samt sprang in då o då till ishallen för att kolla resultatet i den matchen.
kvällen avslutades med att vi gick (fick skjuts av pappa) hem till pappa o käkade mumsig glass som Marcus hade köpt (: sen var det hopp i säng o godnatt

igår (torsdags): tänkte skita i träningen men gav min kropp ett försök o vet ni? jag överlevde träningen. jag hostade lite grann men jag trodde att jag skulle hosta ihjäl mig, men icke.

idag: vi började 12.10 idag eftersom att vi inte har ngt projektarbete att göra....typ. så vi hade lunch o sen en lektion, Journalistisk analys och det var faktiskt intressant :) vi slutade runt två så det var naaaaaajs. just nu sitter jag hemma o gör naaaaada, ska ta ngt att äta snart innan magen försvinner, haha som om det skulle hända....

ha en trevlig helg! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0