usch o fy....

...vad högt en tågtuta låter. blev nästan döv och dog av chock när den lät. det var nämligen så att jag hade stigit av vid Ormsta station för att jag skulle hem. helt plötsligt så tutar tåget som jag hade klivit av. och jag var precis bredvid framdelen av den så jag höll på att tuppa av. då var det en kille som hade klivit framför tåget o inte sett att de hade börjat åka. han klarade sig men jag tyckte det var så dålig stil av honom för han flinade bara o backade bakåt som om ingenting hade hänt. hallå han blev nästan överkörd!!! försej hade inte tåget någon hög hastighet men jag lovar att han hade blivit mos ändå. jaja, tur att det inte hände ytterliggare en olycka, vi i norrort har väl blivit kända för det vi de här laget....

men vad har hänt idag då?
joo började 12.10 för jag har inget ind. val på morgonen. men jag kom till skolan tidigare för att prova studentmössa. känns lite tidigt för det nu men kan vara bra att ha det gjort :) men det första jag typ kom på när jag hade fyllt i alla uppgifter o skickat iväg bokningen var att jag vill ha en läderskärm. nu valde jag plast. men får ta o ändra det senare.

nu skiner solen ute men det var inte längesen det regnade. jag som inte brukar ha så tur av mig hade såklart inte det idag heller. jag hade ett paraply men det gick inte att få upp :/ om jag skulle ha det uppe så skulle jag vara tvungen att ha det vinklat åt fel håll, asså så som det kan bli om det blåser ute. skulle vara en vacker syn, NEJ. skulle se ut som en tratt kantarell som vi plocka igår haha.

så nu sitter man här med slickat hår o blöta fossingar. ska ta o äta min mannagryns gröt snart, eller det som blev kvar av den jag råkade koka över ;P jag är bäst på att laga mat, jag vet!

PUSS <3



Fotograf: Emma
"Modell": Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0