Åt Linns vägnar

Linn sa åt mig att lägga ut inlägget under detta för hon hade sett mig skriva det förut :) så var tvungen

något som jag också fått order från Mrs Åkesson (Linn dåra) är att jag ska skriva oftare på bloggen men kortare. Jag svarade och sa att jag inte har tid för det plus att när jag väl skriva så har jag en jäääääävla massa att skriva :) jag kallar det effektivt, slipper man skriva varje dag höhö

så eftersom att jag inte ska skriva så långt enligt vissa *HOST* (nämner inga namn då personen kan känna sig kränkt, dock har namn nämnts tidigare i texten) så avlsutar jag detta med ett HEJ.

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Linnie

Alltså, vem menar du med ditt inlägg? :O

LOL!

2010-02-02 @ 21:45:38
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0