min lillebror

jag vet att jag inte ska skriva så långt för då blir inte Linn glad men jag måste bara skriva det här, fast o andra sidan kanske det inte blir så långt, aja ska sluta skriva nu så det inte blir långt.....fast ska ju skriva det jag tänkte skriva som TYP kommer bli långt, eller det vet jag ju inte än....JAJA här kommer det

jo, det var så att Alfred, min lillebror sa ngt väldans kul till min mamma häromdagen...
Alfred: Mamma, säg springbil på engelska
Mamma: ehmm...runcar?
Alfred: aa, och så säger du snöpenna på engelska
Mamma: snowpen?
Alfred: bra, säg det tillsammans!
Mamma: runcar snowpen? (runkar snoppen)
Alfred: fattar du?
(Mamma tänker efter)
Mamma: men alfred! så får du inte säga! :D

hahaha höll på dö av skratt när jag hörde det!
det här blev ju inte så långt, eller vad säger du Linn? (min trogne läsare)

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Linnie

HAHAHHAHAH FYFAN VAD KLOCKRENT!!! :D

Jag är glad bara du SKRIVER ett inlägg, eftersom att det alltid gör min dag. Love u <3

2010-02-21 @ 21:30:42
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0