boooooring eller?

sitter här hemma och alla andra i min familj är borta...suck nu utan träning så har man inget att göra. Magda sa; men du kan ju vara med Marcus eller plugga?
Roliga saker? NEJ...haha skoja klart jag kan vara med älsklingen men vafan palla plugga. vi har inte haft ngt plugg på jävligt länge, men jag klagar inte! :D på torsdag har vi dock matteprov men det ska säkert gå bra..
1+1=3 eller hur var det nu?

haha jaja, pallar inte prata plugg nu inte. efter skolan idag drog jag hem till marcus som håller på att ta bort tapeter från hans väggar. han ska nämligen måla om och behöver därför ta bort tapeterna först. mamma sa till mig att det enklaste är att bara måla över på tapeterna, men inte gjorde marcus det inte. han gav sig på tapeterna, och inte var det några heller. FEM STYCKNA! ojojoj, vilket jobb han har framför sig. men nu ska vi inte vara sånna, hoppas det går framåt för han iaf :D

jag hjälpte till lite idag och det var inte att leka med, tänk dig att skrapa en skitstor trisslott lika stor som fyra väggar och så tänker du dig att när du väl skrapat fram det du vill ta bort så är det ingen vinst. typ så kändes det :D haha bra förklaring!

glömde säga att idag så tog jag och Linn KÖRKORT i radiostudion, haha fett gryyyyymmma, fast det var inte så svårt. men jag tyckte det var skitkul iaf, snart ska vi börja med gruppsändingar och sända live, det ser jag framemot, ska bli kulkul :D

men nu ska jag göra en kopp te i min ensamhet, hoppas på att marcus kan komma strax!

lägger in en video som Linn pratat om så mkt! asrolig, har sjungt den lite då o då även fast jag inte vet hur den går, menmen sån är jag sjunger även fast jag inte kan texten, ellerhur tjejer? haha jag sjöng helt fel idag, skulle sjunga Darins låt i melodifestivalen men det blev helt fel..

det ska vara: You’re out of my life, it cuts me like a knife
men jag sjunger; You’re out of my life, it got me look a like

jaja, man kan inte alltid vara perfekt!
här kommer iaf videon jag pratade om! och btw nu ska jag gå och göra lite te!




Kommentarer
Postat av: Linnie

Hahah den är bäst!! :D

2010-03-23 @ 21:40:32
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0