shululululu

ahapp, skola igen då efter att ha haft ett låååååångt och härligt lov :) skulle vilja haft längre lov (daaa, vem skulle inte vilja haft det?) men vi måste göra det som måste göras (hmm nytt talesätt?). idag hade jag iaf grafisk kommunikation B och sedan efter lunchen webbdesign fortsättning. det var ganska segt att sitta framför datan hela dagen men som sagt (mitt nypåkomna talesätt) "vi måste göra det som måste göras", haha grymt ju! :D

häromdagen så blev jag medlem på filmcafé.se, ni tänker säkert då; oooohh fan vad mysigt att fika samtidigt som att kolla på film!
trodde ni ja! haha fan vad tråkig jag är, ni vet säkert redan vad det är för ngt, men för alla som inte vet det så är det typ en hemsida för folk som är producenter, skådespelare, amatörer (jag) eller om man helt enkelt bara är intresserad av att jobba med film etc. Jaja svårt att förklara men ni kan gå in själv och "checka it out" :D

Filmcafe.se, annonser och kärriärtips


aha, annonser och karriärtips var ett lättare sätt att förklara det på ;P höhö

nej nu ska jag gå o plugga, för det har man ju längtat efter under lovet!!! hmmm...
det blir engelska med svenskabokutläsning (låter som någon jävla maträtt, typ som spaghetti med köttfärssås!)
jaja, ha det så bra....smaklig måltid...ehm..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0