suck

ooh, jag orkar inte med den jävla snö som vi har! vill att det ska bli varmt! jag blir bara deppig av det här vädret ;/
hade vår andra kvartsfinalmatch idag, vi förlorade igen :( så måste kämpa som galningar på söndag om vi ska ha någon chans att gå vidare, får se hur det blir med det...

känner ingen motivation längre till volleybollen, förut har det alltid var skitkul men nu börjar jag tyvärr tröttna. men säsongen har varit upp o ner för mig så kan bero på det. nästa år blir det nog bättre om vi får ordning på allt, har ju kontrakt i ett år till men får se hur det blir med det.
skolan kommer säkert ta mer tid och det är något som jag prioriterar, men som sagt får se med det.

jag har känt mig så nere på senaste tiden men kan inte riktigt hitta någon orsak till det vilket är jobbigt.
i helgen ska jag spela på både lördag o söndag eftersom att det är U19-SM kval. kan bli kul :)

hoppas jag kan få lite tid med min käre pojkvän, längesen vi hittade på ngt..

jaja, nu har ni fått höra lite av vad jag känner just nu...inte så intressant men det var skönt att skriva av sig lite.

hoppas ni mår bra iaf! :D


PUSSHEJ <3

Kommentarer
Postat av: em

men olle du och volleyboll hör ju ihop precis som du och marcus gör!

2010-03-17 @ 23:14:56
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Linnie

Tråkigt att du känner så :( Finns här om du vill prata. <3

2010-03-17 @ 23:26:47
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: em

klart ni gör det! :D olle <3 marcus

2010-03-18 @ 10:11:46
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0