Sven-Ingvars

sitter här hemma o lyssnar på mammas spotify, sven-ingvars spelar och jag diggar för fullt! noooot

kom precis hem från sollentuna, spelade en turnering som heter big step. vi vann alla våra matcher så imorgon ska vi spela semifinal typ astidigt. samling vid tellushallen klockan sju, jipppiiiie. så blir en tidig sänggång för mig ikväll.

igår var jag ledig, sköööönt. jag vaknade hemma hos marcus vid typ tio och sedan gick jag hem till mig, och kan säga att det var jobbigt i den värmen!
sedan solade jag när jag kom hem, i cirka 2 timmar så lite resultat blev det. pluggade lite sedan (stolt) och sen när mamma kom hem så gick en promenad på 5 km med henne :D puuuuuuuhhhh

och så idag det här, fan är ganska trött nu. undrar hur det blir imorgon....

nu har jag varit borta två helger i rad, plus den här helgen dåra. så har inte träffat marcus på tre helger och det saknar man :/ han är i Örebro nu i helgen, på dop så kan inte träffa honom nu heller. men nästa helg får jag se till att det blir ngt.

appropå nästa helg så ska jag på middag med Per. han är nämligen inbjuden på en middag med Fredrik Reinfeldt. Han bjöd in alla som var med i OS, så då är Per o hans pappa bjudna. de får ta med en "dejt" och då är jag Pers :D:D haha kanske kommer med i sportbladet, vem vet höhö...

jaja, det ska bli kul iaf, inte så att jag vill ha uppmärksamhet...vill ha mat! hahaha

men nu ska jag sluta tönta mig o ta en dusch. sedan blir det en promenad till papsen min.

Ha en trevlig kväll! :D:D

PUSSSSSSSSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: em

fiiiiiin header!^^

2010-05-26 @ 13:11:14
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0