hata sushi

jag döööööör, kom precis hem från stan. har varit där med sarah o felicia, vi var o käkade på ett buffé ställe. jag säger bara; ÄT ALDRIG MER ÄN VAD SOM BEHÖVS! eller iaf vad din magen tål....

det kändes som om jag skulle spy på restaurangen. fick knäppa upp byxorna o ta luft för att överleva.
jag åt 22 bitar sushi PLUS asiatisk mat, fyyyyyfan asså. det som gjorde att jag fortsatte att äta var att mitt rekord är 23 sushibitar, skulle försöka klå det eller "tangera" (lika) som felicia kallade det ;P men jag misslyckades!

men är glad ändå, för om jag skulle ätit mer så hade jag spytt, bokstavligen. det enda som var synd var att jag inte orkade efterrätten, dvs friterad banan med glass. det som är såååååå gott!!

menmen, godnatt folket. nu ska jag sova o smälta min mat.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0